The starting point of all achievement is desire

Y & X ♥
Viimeinen Agirotu vietettiin tänävuonna Mikkelissä 7.-9.7.2017. Kisat järjestivät MAH Mikkelin raviradalla. Tämä oli minun ja Xeman ensimmäinen ja oletettavasti myös viimeinen Agirotu. Menimme paikalle jo perjantaina, mutta olimme vain kisaturisteja. Samalla Xema pääsi tapaamaan tulevaa sulhasta Yegoa. Heillä meni yllättävän hyvin. Molemmat hyväksyivät toisensa heti, mikä oli kaikista tärkeintä!

Olin ilmottautunut lauantain 2 viralliselle radalle ja sunnuntain joukkueeseen. C-rata oli myös karsintarata Finnish Open finaaliradalle. Meidän C-rata ei mennyt ihan putkeen, koska aluksi Xema haki kepit väärin ja sitten minä sössin ohjauksen tai oikeastaan jäin kahden vaiheelle, jolloin en ehnyt mitään ja Xema valitsi oman esteen. Näin jälkikäteen ajatellen minulla ei ollut oikeaa asennetta, kun menimme radalle. Kaiken kaikkiaan olin kuitenkin iloinen radan jälkeen, vaikka ei tullut 0. Olin silti tyytyväinen Xemaan ja sen tekemiseen ensimmäisellä nurmiradalla. Emme ole aikaisemmin kisanneet nurmialustalla (tekonurmi on eri).

Lauantain toinen rata olikin vasta 17 jälkeen, joten tuli pitkä odotus. Päätin kuitenkin, että nyt menen oikealla asenteella ja panostetaan kunnolla tähän rataan. Radalla oli muutama vaikea kohta, joka piti vain soveltaa meille sopivaksi taitotasoa ajatellen. Kerrankin onnistuin ja vaikka puomia ei tullut alas asti olen silti tosi tyytyväinen rataan. Xema kuunteli ja tuli ohjauksiin. Minä ohjasin ja olin ajoissa paitsi ehkä persjätössä ennen puomia ja liian edellä ekassa takaaleikkauksessa. Silti onnistuimme ja jännitin loppuun asti lopullista sijoitusta. Sijoitus oli selvä, mutta sertiä ei lukenut vielä tuloksissa. Päivittelin sivuja ja sinne se ilmestyi, A-SERT! Kaikki 4 parasta mahtuivat saman sekunnin sisälle, joten oli aika tasaista. Lopullinen sijoitus 4/63 ja ensimmäinen agility sertimme! 



Tässä kaikki viikonlopun radat



Erikseen vielä A-SERT rata



Eilen (19.7.) kävimme Salossa Raijan luona, kun Regula, Daniel ja Flame (Xeman sisko) tulivat vierailulle. Kolme sisarusta samaan aikaan paikalla, kun Velmukin oli paikalla. Brando ei valitettavasti Amerikasta asti päässyt tulemaan. (; Xema oli heti alistuva kaikkia kohtaan, mutta Flamekin hyväksyi hänen olemassaolonsa. Velmusta oli vain kiva kun oli naisia paikalla. :D

Xema alistuvaisena, Velmu innoissaan ja Flame vähän pomotellen (:

Vasemmalta: Velmu, Xema ja Flame ♥

Sisarukset Xema (vas.) & Flame (oik.) ♥

Lopuksi Ria oli autossa ja Xema pääsi katsomaan pentuja. Xemasta pennut olivat ihania! 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miracles in a little girl ♥

Sometimes life doesn't go as planned

Hyppytekniikka