Happiness is the secret to all beauty, there is no beauty without happiness

Siitä on taas vähän aikaa kun olen päivitellyt blogia ja Xeman kuulumisia. Ensiksi, Xema on jo 10½ kuukautta. Xema on myös ilmoitettu ensimmäiseen viralliseen näyttelyyn, Spanieliliiton II-näyttely, joka on Marttilassa 17.5. Sinne tulee myös veljekset, Brando ja Velmu, ja isukki, Loki. Raijakin(kasvattaja, Xeman omistaja) on luvannut ilmestyä paikan päälle. Näyttely on myös minun ensimmäinen virallinen. (;
           Viime viikonlopun koirat saivat olla saaressa, kun äiti pääsi viettämään syntymäpäiväänsä saareen. Koirat ainakin nauttivat ja Xema sai juosta koko ajan. Arvatkaapa oliko pentu väsynyt kotiin tultuaan?
Kaikki muut ovat kuivia, PAITSI meidän Lutra Lutra paremmin tunnettuna Xema :D
          Xema on myös päässyt "virallisiin" agilitytreeneihin. Olen ostanut Xemalle pari vuoroa ja Xema on yllättänyt meidät positiivisesti. Halusimme, että Xema tottuu ryhmätreeneihin ja muihin koiriin, ihmisiin ja kouluttajiin ennen kesän treenejä. Xema ei välitä muista niin paljon enää, koska se haluaa vain tehdä agia! Lisäksi saimme jo tietää, että treenaamme kesäkauden keskiviikkoisin. Kouluttajat tiedän, mutta en miten he kouluttavat. Toivotaan parasta.
          Eilen(31.3.) Xemalla meni todella hienosti ensimmäinen osuus, vaikka minä en ohjannut aivan täydellisesti. Arvostelen helposti itseäni, koska olen perfektionisti. :D Minkäs teet? Ainakaan en syytä Xemaa vaan itseäni. Sain huomata, että Xemassa riittää vauhtia jos se keskittyy ja tietää minne on menossa. Toinen osio alkoi hyvin, mutta yhtäkkiä toisella treenikentällä oleva koira(medi) hyppää väliaitana toimivan maximuurin yli. Yritin työntää koiraa pois ja samalla pitää Xemaa selän takana. Xema kuitenkin sanoi koiralle, että tämä on minun kenttäni ja sä et mua häiritse. Samalla ehdin kuitenkin ajattelemaan, että se oli siinä. Xema menee lukkoon ja alkaa pelkäämään treenipaikkaa. Onneksi ei! Yllätys! Xema oli ihan niin kuin asiaa ei olisi tapahtunut. Xema pystyi jatkamaan treenaamista pienen leikkituokion jälkeen. Hyvä pääkoppa sille on kehittynyt. (:

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miracles in a little girl ♥

Sometimes life doesn't go as planned

Hyppytekniikka