Every moment is a moment of decision, and every moment turns us inexorably in the direction of the rest of our lives

Vuosi vaihtui! Viime vuonna teimme parhaan päätöksen, kun päätimme ottaa Rian pennuista yhden meille. Odotus seuraavasta perheenjäsenestä oli ollut jo 2 vuotta. Xema on kaikkea mitä olen toivonut. Oikeastaan Xema on enemmän! <3 Jostain niin pienestä lyllertäjästä on tulossa kunnon koira, joka oppii niin käsittämättömän nopeasti. Lisäksi siinä on niin paljon energiaa ja intoa. En voisi pyytää enempää. Parasta on se kun Xemaa väsyttä ja haluaa nukkua. Usein se tulee ilmoittamaan, että "hei mä oon tässä ja mä haluisin syliin nukkumaan."(tunkee syliin väkisinkin) Saman Xema tekee lelun kanssa. Se tuo lelun ja alkaa kuopsuttamaan tassulla jalkaa(käskyttää).
         Xemalla on kovasti intoa ja se tietää aina milloin se pääsee tekemään jotain. Innon lisäksi Xemalla on kuitenkin tarpeeksi malttia paikalla oloon. Treenatessa Xema saattaa mennä vähän kierroksille, mutta hetken rauhottumisen jälkeen voidaan taas keskittyä. Odotan innolla millainen agikoira Xemasta tulee, vaikka tiedän että minulla tulee menemään maltti, ainakin joskus. Minulla on ollut Inca ja meillä ei mennyt melkein ikinä mikään väärin. Inca osasi, Xema ei vielä osaa ja tiedän sen. Uskon ja toivon kuitenkin, että löydämme yhteisen sävelen ja olemme yhdessä hurjapäitä. :D
          Xema, Inca ja Mizy pääsivät äidin ja pappan kanssa saareen uudeksi vuodeksi. Koirien ei tarvitse kuunnella ilotulituksia. Saaressa niillä on ainakin tosi kivaa, kun saa olla vapaana ja juosta. Xema rakastaa vapaana juoksemista. (:



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miracles in a little girl ♥

Sometimes life doesn't go as planned

Hyppytekniikka